Vårt husbygge - Spoven från Fiskarhedenvillan

tisdag, maj 20, 2008

Vardagsrum övervåning




4 Kommentarer:

  • Hej! Den blommiga fondtapeten var jättefin. Har ni något artikelnummer på den månn tro..?
    Mvh Jennie

    By Anonymous Anonym, at 12:47 em  

  • Hej. Vi tycker verkligen att ni har fått det kanonfint! Snyggt och smakfullt inrett. Jag och min sambo tycker er röda blomma verkligen lyser upp. Är det någon typ av fototapet eller hur har ni gjort? Vi skulle gärna vilja ha någonting liknande. Vi är otroligt tacksamma för tips om vart vi kan hitta det. Hälsningar Christina & Robert

    By Blogger Christina o Robert, at 8:24 fm  

  • Hej!

    Den blommiga fondtapeten har jag inte art.nr på men den är från coloramas egen kollektion av tapeter från 2008. Sök på colorama och tapet så finns det länkar.

    Den röda blomman är en fondtapet bestående av två våder från märket Casadeco och serien Illustration. Beckers säljer den.

    By Anonymous Anonym, at 11:24 fm  

  • Hej!
    Har en del frågor till er angående bygget av spoven, skulle vara tacksam om ni kunde maila mig så jag kan prata med er,
    zarroz1234@hotmail.com

    By Anonymous Anonym, at 2:02 em  

Skicka en kommentar

<< Startsida